Domotica

Home - Klantenservice - Service - Defect en retour

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 303 6709

Start een chatgesprek

Defect & Retour

Op deze pagina vindt u extra informatie omtrent het ruilen en retourneren van producten.

Klik hier om direct een servicenummer aan te vragen. Vanuit onze serviceafdeling ontvangt u op werkdagen binnen 24 uur een e-mail met uw servicenummer en verdere retourinstructies.

Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen met onze service afdeling via 030-6691408 of per e-mail naar service@kommago.nl.

Geef hieronder aan wat voor uw situatie van toepassing is:
Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst
Uw bestelling is onjuist
U bent niet tevreden met uw bestelling
Het product is defect binnen de garantieperiode
Het product is defect buiten de garantieperiode


 

Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst

U kunt uw product kosteloos terugsturen naar onze service afdeling waar wij de klacht zullen onderzoeken. Na ontvangst van het product ontvangt u zo spoedig mogelijk een vervangend product of betalen wij uw geld terug.

De kosten voor retourzending zijn voor onze rekening en zullen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product worden teruggestort op uw rekening. Hiervoor hanteren wij het standaard verzendtarief van €6,95.
 

Klik hier om direct een servicenummer aan te vragen. 

Uw bestelling is onjuist

Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, wordt uw bestelling kosteloos vervangen door het juiste product of de juiste hoeveelheid. 

De kosten voor retourzending zijn voor onze rekening en zullen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product worden teruggestort op uw rekening. Hiervoor hanteren wij het standaard verzendtarief van €6,95.

Klik hier om direct een servicenummer aan te vragen. 

U bent niet tevreden over uw bestelling

Kijk voor uw rechten op de pagina Herroepingsrecht voor consumenten.

Klik hier om direct een servicenummer aan te vragen. 

Het product is defect binnen de garantieperiode

Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt, heeft u recht op garantie. U kunt het product naar ons opsturen of bij ons langsbrengen. De directe kosten van het terugzenden van de producten zijn voor uw rekening.

Wanneer uw defecte product bij onze service afdeling binnenkomt, zal uw klacht worden onderzocht. Is uw product defect dan zal de service afdeling dit product vervangen, repareren of opsturen naar de fabrikant voor reparatie.
Wij sturen het gerepareerde of nieuwe product kosteloos aan u retour.

Klik hier om direct een servicenummer aan te vragen.

Het product is defect buiten de garantieperiode

Wanneer uw product defect is buiten de garantieperiode, kan er geen aanspraak worden gemaakt op garantie-afhandeling van ons. U kunt zich wenden tot de fabrikant om de reparatiemogelijkheden te bespreken.

Voor eventueel advies omtrent reparatie buiten de garantie periode kunt u contact opnemen met onze service afdeling.

Klik hier om direct een servicenummer aan te vragen.


Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie